Podaci Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) pokazuju da je glavni grad Hrvatske od siječnja do lipnja zabilježio 13% više dolazaka i 8% više noćenja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Ukupno je ostvareno 601.065 dolazaka i 1.186.664 noćenja. Najviše posjetitelja dolazi iz SAD-a, slijede turisti iz Njemačke, Italije, Srbije, Južne Koreje i Velike Britanije.
Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ, je izjavila: U prvoj polovici godine, turistički rezultati Zagreba su sjajni. Naime, Zagreb se ponovno istaknuo kao vodeći grad u Hrvatskoj po broju ostvarenih dolazaka, a bitno je napomenuti da su rezultati nadmašili i rekordnu 2019. godinu, s povećanjem od 4% u noćenjima.
Posebno bih ovdje istaknula goste iz SAD-a, koji su zabilježili značajan porast u dolascima i noćenjima u usporedbi s prethodnom godinom. Konkretno, samo u lipnju zabilježeno je više od 30.000 noćenja, što predstavlja povećanje od čak 22% te 13.200 dolazaka što je, pak, porast od 9%. Broj američkih turista u Zagrebu porastao je i od početka godine pa je, tako, ostvareno 14% više noćenja, tj. njih 91.218 te 39.608 dolazaka što je porast od 11%. To je rezultat, između ostalog, naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu i suradnji s USTOA-om, Virtuosom, Smithsonian platformom te upravo dovršene kampanje na jednoj od najvećih booking platformi – Expedia.
Naime, od ožujka do kraja lipnja proveli smo, u suradnji s Expediom, kampanju na tržištima SAD-a i Velike Britanije s ciljem osvješćivanja i edukacije publike o destinaciji Zagreb i svemu što ona nudi. Rezultati su pokazali značajan porast u ključnim metrikama uspješnosti, s povećanjem broja putnika za 5.6%, zatim noćenja za 11.1%, dok je bruto vrijednost bookinga porasla za 17.8%. Ove brojke potvrđuju uspješnost kampanje te još više učvršćuju poziciju Zagreba kao atraktivne turističke destinacije na globalnom tržištu.“
Osim toga, i u lipnju su postignuti odlični rezultati s povećanjem od 9% u dolascima (133.560) i 7% u noćenjima (251.714). Ovi rezultati potvrđuju kontinuirani rast Zagreba kao turističke destinacije.